MOZDONYOK (Locos)
ÖBB 1141.012-3 (Roco 63577), Lenz 10231 Standard dekóderrel
cv1=12, cv3=65, cv4=50, cv5=145, cv6=60
Azok a szép emlékek a bad ischli vonalról! Schlierenek és Inlandswagenek - Vigyázz, Kész...
ÖBB 1044.123-6 (Roco 43558), Digitools DigiDrive-2.1 dekóderrel
Narancssárga variáns, módosított szellőzőrácsokkal és szürke tetővel
ERRŐL A MOZDONYRÓL MÉG NINCSEN SAJÁT FOTÓM, EZ CSAK ILLUSZTRÁCIÓ
ÖBB 1245.520 (Roco 62651), Digitools DigiDrive-2.1 dekóderrel
Régebbi színezésű hagyományos villamosmozdony. Az 1990-es évek elején még fotóztam üzemben
ÖBB 4030.315-8 (Liliput 113055), 21 pólusú ESU LokPilot 3.0 dekóderrel
cv1=40, cv3=33, cv4=29, cv5=35, cv6=22
A 4030-as egyik legfrisebb festése. Kényelmesek és igen tetszetősek, brummogó hangúak ezek a jó öreg motorvonatok, sokat utaztam velük is! A modell kicsit zajos a szűk ívekben, de egyébként ötletes a meghajtása és még sok más megoldás is. A kocsik világítása külön működtethető az aljukon elhelyezett kapcsolókkal, és a motorkocsin a fényvető és a hátsó lámpatest világítása is külön kapcoslható. Ennek akkor van értelme, ha két ilyen motorvonat egy szerelvényként közlekedik
Újabb képek a motorvonatról, világítással és anélkül
Az ÖBB 4030-as autentikus környezetben - a keszthelyi Semmering pályán!
További képek a vendégszereplésről
MÁV M61-020 (Roco 62850), ESU Loksound 3.0 hangdekóderrel
cv1=61?
Sajnos az orron lévő belépők és kapaszkodók nélkül, így átalakítás alatt áll. Motorja, járása hangosabb, mint a 014-esé volt, még bejáratás után is - valamit elcsesztek Rocoék. Az orrán lévő cirmok is túl messze érnek véget egymástól (az eredetin a zománc orrpályaszámtábla sarkain túlnyúlnak), ezért narancssárga 008-as NOHAB lesz belőle!
Az átalakítás alapjául szolgáló kép
MÁV M61-014 (Roco 63473), digitális üzemre előkészítve
Sajnos az orron lévő belépők és kapaszkodók nélkül, így ő is frizírozásra vár. Ja, és hangdekóderre! :-) Illetve átszámozásra az M61 001-es nosztalgia géppé
|